Hogyan tudok létrehozni vonzó ajánlatot?

Annak érdekében, hogy felkínálhassa szolgáltatását az ügyfélnek, ajánlatot kell tennie a megbízásra. Az ajánlathoz automatikusan kapcsolódik az Ön telefonszáma, amely azonnal elérhető lesz az ügyfél számára. Az ügyfél közvetlenül felhivhatja Önt, vagy javasolhatja a csat funkciót, hogy megbeszéljék a feladat részleteit.

Amennyiben az ügyfél Önt választja a feladat elvégzésére, Ön is megkaphatja az ügyfél telefonszámát (SMS-ben és e-mail értesítésben).

Annak érdekében, hogy az ügyfél kapcsolatba léphessen Önnel, vagy Önt válassza a feladatra, az ajánlatában és az együttműködési feltételekben fontos felkelteni a megrendelő figyelmét. Minél hamarabb tesz ajánlatot, annál nagyobb az esély, hogy Önt fogják választani a vállalkozók közül.

Mit írjak az ajánlatba?

Ajánlatában, az ügyféllel folytatott beszélgetésében fogalmazzon maximális részletességgel mivel az ügyfél több ajánlatot fog kapni különböző vállalkozóktól, és a megfelelőt kell kiválasztania.

  • Kövesse az udvarias kommunikáció szabályait és a magyar nyelv normáit: mindenképpen üdvözölje az ügyfelet, legyen figyelmes és lényegretörő.
  • Fogalmazza meg az együttműködési feltételeket, határozza meg az időkorlátokat és a kényelmes fizetési módot. Ha bármilyen kérdése van, tegye fel azokat, illetve javasolja a telefonos megbeszélést.
  • Sorolja fel erősségeit, amelyek meggyőzik az ügyfelet arról, hogy Ön a legjobb jelölt. Felhívhatja figyelmét a már elvégzett feladatokra és a korábban kapott visszajelzésekre.
  • Sorolja fel képességeit és tapasztalatait, mivel a portfólió tartalmazza a legtöbb információt Önről, kérje meg az ügyfelet, hogy tanulmányozza a portfóliót az Ön profiljában.

Ha a feladatban felajánlott honorárium nem felel meg az elvárásainak, javaslatában nyugodtan jelezze az Öndíjszabását. Haa vállalkozót kiemelik a jó visszajelzések, vagy gyorsabban válaszol a feladatra, mint bárki más, az ügyfelek hajlamosabbak

És fordítva: megadhat a megadottnál alacsonyabb árat, hogy felkeltse a vevő figyelmét. Ez különösen aktuális, amikor a visszajelzések alapján még nem rendelkezik kellő referenciával.

A javaslat hozzáadására szolgáló űrlapon megadhatja a relevancia időtartamát, amely után javaslatát automatikusan törli, és az ügyfél nem választhatja Önt a feladat elvégzésére. Ha szükséges -és nem kérik fel a feladatra - törölheti az összes ajánlatát.

Javaslatot csak akkor érdemes tenni, ha biztos benne, hogy eltudja végezni a feladatot: teljesíteni az összes feltételt, hatékonyan végrehajtani és betartani a határidőt.

A felkérések gyorsabb megtekintése érdekében használja az új feladatok értesítéseket és a Qjob mobilalkalmazást.